Vi ses snart då!?

Vi ses snart då!?

-          Ja vi ses snart !!!


En händelse eller en situation som ej var tänkt skulle mynna ut som den gjorde.


Ett oskyldigt skratt och ett härligt leende var det som väckte tankar och känslor.


En vanlig dag blev en oerhört ovanlig sådan,
stabil ena dagen och labil dagen efter.


Ett möte som blev en risk som förvandlades till något elektriskt.
Ett möte som jag viste var en risk förvandlades till något kritiskt.


Elektrisk våg genom hela min kropp, ut till varje lem tills det tog stopp.
Påminde mig om minnen och sinnen som mitt inre hade slutat hoppas om.


Kritiska skär genom hela min sfär som spräckte mitt hjärtas käl.
Ryckte upp såren som inte hunnit läka än och blotta dem för omvärlden.


Hoppet gavs av bara en stund av din doft i mitt liv som gjorde att mitt hela känsloliv sattes på spel.

En vacker berättelse började spelas in i mitt huvud där du hade huvudrollen
och jag var din hjälte
Där dansade vi som änglar och spelade med livet som insats varje kväll.


Blodet av mina sår är resultatet av att vi är människor som sviker,
människor som drar.
Vi medverkar i ett sorgset drama likt en olycklig saga, min rara!


Men säg mig, hur vill vi egentligen att denna storry ska sluta?
Lyckligt eller olyckligt. I tragedi eller i komedi. Vackert eller vulgärt...

Men inom mig finns en röst, som skänker tröst…

Vi ses snart då?!


Kommentarer
Postat av: ang

VACKERT!

2010-10-28 @ 16:30:18
Postat av: Anonym

Må Herren stärka dig Charbel

2010-10-28 @ 20:22:10
Postat av: Carol...

Ja Charbel, kärleken känns som himmel och helvete, njutbar och plågsam... Kram!

2010-10-29 @ 14:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0