Är vi beredda?

Är vi beredda?

Är vi människor svaga eller är denna värld stark för oss?

Känner vi oss själva eller är det lögnen som tagit över våra liv?


 

Vad gör man när situationer blir för svåra att reda ut, vad händer med vårat mod när orken tagit slut.

Kan vi inte bara komma tillbaka dit då allt var i fröjdens tid, både i våra sinnen och liv.


 Vi längtar till en plats där tryggheten omsluter oss, vi väntar längs bryggans kant för att känna den svepande vinden av vår räddares hand.

Vi vill allt detta men är vi beredda?
ÄR VI BEREDDA?
///CG


Kommentarer
Postat av: Petra

Helt ärligt, jag tror att vi är långt ifrån beredda!'Jag tror att världen är för stark för oss, så vi sveps med den.... bara för att överleva här..

2009-07-17 @ 17:07:33
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Helena Sauma

Vilken gullig blogg Chabbe :)

Hoppas ni hade en fortsatt trevlig kväll trots att vi åkte o lämnade er :/ höhö! men iaf, min mail e [email protected] den när jag var 13 och har inte pallat byta sen dess..men aja den funkar :D hare gött så länge o Herrens Frid :)

2009-07-19 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0