Att välja hur man mår är en konst.

Denna dag som andra, jag bara vaknar och allt stämmer inte.

"Jag vakna på fel sida" brukar orden lyda,
men kan man verkligen vakna på fel sida eller har det hänt någonting i det undermedvetna?


Det är inget jag kan svara på men sjukt hur irriterande det är när detta fenomen uppstår.


Ska man sopa allt under mattan och må "bra" eller ska man ta sig an det lilla som kan va?


Men jag kan endast tala för mig själv och just nu VÄLJER jag att må bra, 
är det för stunden så får det vara, jag har annat att fokusera på.


Men det kommer en dag när tid ges för att ta upp orsak och verkan

Dagens utmaning, hur bör du göra??


Kommentarer
Postat av: Pamela.

Du taklar det på helt rätt sätt Charbel! Oftast brukar denna pinande känsla släppa under dagen när man fått sig ett gott skratt tex (:



Ställ inte in dig på att hela din dag kommer va förstörd, för livet blir vad man gör det till! (:

2009-12-09 @ 16:50:44
Postat av: Sandra

allt blir vad amn gör det till, man kan själv välja att idag ska jag må bra och ha en bra dag, eller idag ska jag vara sur och påstå att ja vaknat på "fel sida av sängen"



2009-12-12 @ 20:32:14
URL: http://sandrags.blogg.se/
Postat av: Din vän

Jakob 1:17

2009-12-16 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0