Mitt krig....



Jag vet inte hur jag ska vända mig till dig Gud, för jag känner mig så syndig och ful...

Jag vet inte vad jag ska göra för att få slut på denna röra...

Jag är trött på att skämmas inför dig, jag ber dig släck törsten inom mig...  

Jag vill inte känna mig skyldig och ej pålitlig hela tiden...

Jag vill inte känna mig falsk varje gång jag nämner ditt namn...

Jag vill inte att andra ska påminna om dig, utan jag ska vara den som erbjuder dig...

Detta är vad mitt andliga inre krigar om hela dagen lång...

Jag ber dig Herre, öppna mina ögon så jag hittar vägen igen min bästa vän, Jesus du Guds son.




 


Kommentarer
Postat av: StOleniDentity

Trevligt att charbel finns till, Du berör...

2010-08-05 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0