Vilken dag, vilken häääääärlig dag.

Viiiiiiilken dag...viiiilken hääääääääääärlig dag...
Jag var i Gaytälje oj ursäkta mig Södertälje menar jag ikväll :p
Där fick jag se mitt ääääälskade Assyriska slakta Djurgården med 2-0
Vilken härlig stämning det var, speciellt vid båda målen.


För en gångs skull så fick jag hänga lite med Jonny B, länge sedan vi gjorde någonting planerat tillsammans.
Mycket intressanta samtalsämnen kom upp och jag tänkte skriva lite om det i några inlägg någon gång i framtiden.

Känner mig lite små destruktiv av att ha varit på match och jag tror att man behöver livas upp i sin tillvaro som oftast blir till en vana i allt man gör.

Ny miljö ger nya intryck och tankar. Det behöver vår hjärna men framför allt vår hälsa.
Tänk på det din torris o gör någe du inte brukar göra men spåra inte ur haa.

CG


Kommentarer
Postat av: Thomas

Roligt att se att du håller på Assyriska. Hoppas på avancemang till nästa säsong :)

2009-11-13 @ 00:39:51
Postat av: Liiah

ASSYRISKA =)

2009-11-23 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0