Du är den enda som . . .

Du är den enda som kan få mig att känna,

få mig att känna mig hel och len oavsett tid.


Du är den enda som kan få fram mitt sanna liv,

samtidigt av blicken får du mitt inre att le.


Av din närvaro lyfts jag upp flera dimensioner och

i din frånvaro försämras jag igen.


Det komplettering du ger mina brister är gåvor från himmelen och

 det bästa med dig är att du bringar fram det fantastiska i mig.

 
Du är den enda min glöd behöver, du är den enda mitt liv söker.

 
Min nöd är obefintlig i din frånvaro men

 oavsett vad så vet mitt hjärta att det är dig jag vill ha.


röda rosen är du
CG


Kommentarer
Postat av: linda

iss CG inte viste jag att du hade en sån sida, där ser man! mktt mkt mkt fint!!!!

2009-11-25 @ 20:17:02
Postat av: charbel

Linda hehe, jo då ibland får jag till det när jag låter orden flöda från mitt innersta :p

2009-12-10 @ 10:58:58
URL: http://charbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0