Mitt andra inlägg :)

Jag är en människa som kommer tillskott med saker jag planerar och vill göra men det har inte funkat så bra med relationen mellan mig och min blogg :(. Minst en gång per dag så tänker jag på min blogg som jag börjat skiva på, vet inte om man kan påstå att man är igång efter att bara ha skrivit ett inlägg men vadåååååå jag försöker iallfall :).

Om vi tittar tillbaks på mitt första inlägg så hade jag ju match, visst blev det mål och två st wiii J. Jag avgjorde matchen när det endast var 2 minuter kvar och jag kände mig som en hjälte som i gamla goda fotbollstider.

Dessa tider har jag semester och det är välbehövligt, jag har varit med familj och vänner. Helt otroligt vad nära och kära betyder, jag inser inte det förrens jag umgås med dem o får ta del av deras kärlek till mig. Ofta har jag tänkt, varför känner jag ingen saknad av människor? Jag kanske fick svaret idag, kan man känna saknad till någonting man inte ger sin tid åt? Vare sig om det är i tanken man ger tid eller i verkligheten genom att ge sin tid i umgänge. Så för att kunna sakna någon så måste man ge sin tid genom att umgås för då lär man känna människan på djupet och då uppskattar man saker och ting hos den människan. Och det är just det man uppskattar som man vill ta del av. Men å andra sidan när man lär känna en människa så lägger man märke till dennes brister som kan va väldigt störande. Det man får göra är att överväga och se vad som berör dig mest, det som uppskattas eller det som irriterar?

Det är bra att ställa sig själv lite konstiga frågor, frågor som man inte vågar ställa till andra för att det är pinsamt. Men jag och mitt inre kan argumentera om vilken fråga som helst och det är det som gör mig lite vis. Så dagens uppmaning, våga ställ dig frågor som du inte vågar ställa tidigare för dummare lär vi inte bli. Min fråga var, saknar jag någon och jag har inte fått svar på det ännu men jag har i allfall börjat processen och tiden kommer ge mig svaret.

/// CG   


Kommentarer
Postat av: Tess

Bra där C! =)

Lycka till med blogg inläggen i framtiden!

KRAM från Tess

2009-07-06 @ 11:03:44
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Kul att du har skaffat blogg! Som sagt, skönt att rensa tankarna lite. Därför som jag också skriver..

Hoppas att allt är bra med dig!



//Tessan

2009-07-06 @ 11:49:56
URL: http://misstessi.bloggspace.se
Postat av: Jehova 4 life

får jag bli din vän?

2009-07-07 @ 01:36:59
Postat av: Anonym

intressant

2009-07-08 @ 21:18:12
Postat av: linda

fint inlägg!



keep up the good work dode=)



/linda

2009-07-10 @ 12:19:44
URL: http://linda-you.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0