Jag Charbel har fixat en blogg, frågan är varför?Men snälla ställ den inte för vet inte själv:p

Jag fråga en kompis om hur man fixar blogg och hon skratta, och jo då jag tog det som en diss men när en människa inte känner till ens inre så är det svårt för denne att veta vad som finns i mina tankar o hjärta.

Förresten Adam tack till hänvisningen i hur man fixar en blogg :)
Som sagt, jag vet ej vart detta kommer bära. Är det inte roligt och tillfredställande för mitt inre så kommer jag nog inte fortsätta skriva. Jag frågade Adam ( filosofadam) om man var tvungen att skriva varje dag, han sa att det inte är nödvändigt alls och det får vi nog tacka för.
Ska jag va ärlig så känns det lite spännande att skriva lite, inte för att jag är bra eller något men tror det är bra för mig att få ut lite av det som finns inombords.

Aja nu ska jag förbereda till match. Derby Besa - Rödsle, aaaaaaaaa jag ska göra mål.....om det går :)
Frid/ CG



Kommentarer
Postat av: Petra

Bra där:-) Ser fram emot att läsa:-))

2009-07-06 @ 00:11:35
URL: http://gulcan.blogg.se/
Postat av: Vanja

Jag tycker att du ska skriva mer tydligt, det är sjukt jobbigt för ögonen. Annars har dte varit kul att läsa dina två inlägg.

Kram

2009-07-06 @ 11:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0